MOCAK



Na przełomie ostatnich 10 miesięcy udało mi się odwiedzić Kraków już 3 razy, ale dopiero teraz postanowiłam zabrać ze sobą aparat cyfrowy. Może pamiętacie, za pierwszym razem postawiłam na analoga i instaxa (możecie zobaczyć to tutaj), a za drugim skupiłam się raczej na rozrywce i zrobiłam sobie mały fotograficzny urlop. Tym razem jednak postanowiłam, że zaciągnę ze sobą tę ogromną torbę i skorzystam z kolejnego wyjazdu.

Kacper, którego zobaczycie też na zdjęciach zaprowadził nas do Mocaku, czyli muzeum sztuki współczesnej, która zdecydowanie jest moją ulubioną. Możecie zobaczyć niewielką fotorelację z tego niesamowitego miejsca. Jeżeli tylko będziecie w Krakowie- koniecznie musicie odwiedzić to miejsce. 





































Naturalnie nie zabrakło też zdjęć robionych telefonem:



















Dla odmiany ja też pojawiłam się na kilku zdjęciach zrobionych przez chłopaków.









Podziel się:

DOŁĄCZ KONWERSACJA

    KOMENTARZ

0 komentarzy:

Prześlij komentarz