Historie opowiadane przyjaciołom na ucho


Witajcie! Dziś pokażę Wam serię zdjęć zacznie różniącą się od poprzedniej. Zdjęcia wykonywałam z myślą o egzaminie na studia. Musiałyśmy pokazać ww. historię opowiadaną przyjaciołom na ucho. Julka wciela się w rolę... no właśnie, jesteście w stanie odgadnąć kogo chciałyśmy pokazać? Koniecznie piszcie swoje typy w komentarzach.
Na początku nie chciałam publikować tych zdjęć, postanowiłam że wszystko co pokazałam na egzaminie pozostawię dla siebie, jednak opinie przyjaciół pomogły mi zmienić zdanie. Poza tym dzielenie się swoją twórczością to jedna z największych przyjemności. 
Przy okazji tej sesji znaczenie odeszłam od dotychczasowych konwencji pokazywanych na zdjęciach, nie ma wymalowanych pozujących koleżanek, nie ma mocnych kolorów i nie są one zrobione tak po prostu. Potrzebowałyśmy emocji- żal, smutek, frustracja, bezsilność. Mam nadzieję, że udało nam się to przekazać. 

Pozuje Julia, pomagała Ola, a za udostępnione miejsce dziękujemy panu Makowskiemu

Zapraszam do oglądania :)






























Podziel się:

JOIN CONVERSATION

14 komentarzy:

  1. https://2.bp.blogspot.com/-Nxw4LkZcS-s/V1lkAv7RqLI/AAAAAAAAJGM/XW6CvB95o30D0o0Q5PiluP_wRZ3L8lZpACLcB/s640/_MG_8305.jpg Julia na tym zdjęciu wygląda jak skrzyżowanie Julii Roberts z Anne Hathaway...:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna dziewczyna.
    Jak dla mnie to moze byc historia dziewczyny borykającej sie z depresja, albo cos w tym guście. Piękne zdjecia. Bardzo lubie takie, zdecydowanie maja wieksza wartość, niz pozowane z przerysowanymi twarzami i bez jakies historii, ktora zdjecie opisuje. Powodzenia w rekrutacji, zasługujesz na realizacje swoich marzen!

    OdpowiedzUsuń
  3. To miłe uczucie zobaczyć swój pokój nieco inaczej...

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mogę się napatrzeć- zdecydowanie klimat, jaki lubię najbardziej!
    Świetna robota! Zanim przeczytałam opis, wiedziałam, że nie jest to zwykła sesja, a poprzeczka została ustawiona mega wysoko!

    OdpowiedzUsuń
  5. Też chce być taka chuda jak Julka ;/
    Niektóre zdjęcia są naprawdę ekstra

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia. Dla mnie historia układa się tak... Młoda studentka z dala od domu i rodziny oczekuje na wiadomość od chłopaka, który kompletnie przestał się nią interesować. Ona zdaje sobie sprawę, ze bez niego jest juz zupełnie sama. Co gorsza (zdjęcia z łazienki) wynik testu okazuje sie pozytywny. Jej świat zawala się całkiem, nie może znaleźć dla siebie miejsca i sytuacja ją przerasta. Początkowo jest zrozpaczona,następnie zła na siebie, ze wszystko tak się potoczyło, a na koncu przechodzi w głęboką refleksje nad zaistniała sytuacją. A jaka jest prawdziwa historia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "(...)Co gorsza (zdjęcia z łazienki) wynik testu okazuje sie pozytywny.(...)''

      Tak rozpoczynamy kolejny etap naszego dorosłego życia, stajemy sie odpowiedzialni nie tylko za siebie. Wszystko nabiera nowego wymiaru. Tak wyglada dojrzałość, odpowiedzialność, miłość.

      Usuń
  7. Jestem zachwycona
    Idealnie ukazana osobowość schizforeniczna

    OdpowiedzUsuń
  8. Możliwe że dziewczyna ma depresje i popada w anoreksje. Bardzo piękne zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Walka z anoreksja

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna sesja. Jakieś kolejne planowane z tą uroczą panią? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie pierwsza i na pewno nie ostatnia :)

      Usuń
    2. W takim razie czekam na nowości z Julią :)

      Usuń
  11. Ciekawy, akademicki klimat.

    OdpowiedzUsuń