Room Tour


Każdy obserwuje mnie na instagramie, czy snapchacie wie że mam obsesję na punkcie ściany w swoim pokoju. Mówię o tej obklejonej zdjęciami, metkami, biletami i innymi rzeczami. Pomyślałam, że fajnie będzie pokazać Wam na blogu skąd do Was piszę i gdzie pracuję/uczę się/przerabiam foty, po prostu funkcjonuję :D


Zaczynam od wcześniej wspomnianej ściany. Najwięcej czasu spędzam przy biurku dlatego na ścianę nad nim padło- jest obklejona wszystkim co ma dla mnie jakiekolwiek sentymentalne znaczenie. Można zobaczyć na niej zdjęcia, foty z instaxa, bilety z teatru, czy koncertów, pocztówki, metki, naklejki, a nawet kotylion ze studniówki. Uwielbiam patrzeć na to wszystko i przypominać sobie wszystkie te chwile :)


Kolejna ważna rzecz dla mnie to półki nad łóżkiem. Mam na nich zdjęcia z rodziną, książki, płyty, ulubione szminki, świeczki, aparaty, pamiątki, nawet ukulele :D


Zawieszkę na drzwi dostałam od taty- dobrze mnie zna :D / Moja ukochana kolekcja płyt




Na przeciwnej ścianie wiszą trzy weneckie maski przywiezione prosto z Włoch ;)
Każdy znajomy pyta, czy nie boję się przy nich spać, ale chyba już się przyzwyczaiłam 


Środkowa świeczka została własnoręcznie wykonana przez moją przyjaciółkę i przepięknie pachnie!


Bardzo lubię żywe kwiaty w pokoju, staram się kupować je na wiosnę jak najczęściej się da :)


Na mojej szafie widnieje kolekcja misiów, które zbieram od dziecka 



Na biurku rzadko panuje taki porządek ;-)


Podziel się:

DOŁĄCZ KONWERSACJA

    KOMENTARZ

0 komentarzy:

Prześlij komentarz