Christmas Time

Witajcie! Jak tam święta? Czuliście magię, czy nie bardzo? Jak je spędziliście? Co Wam przyniósł Mikołaj? Pochwalcie się w komentarzu!
Zrobiłam kilka 'świątecznych zdjęć' przez te trzy dni, chcę się nimi z Wami podzielić:)

mój pokój gotowy na święta:)

 
w swoim pokoju też miałam choinkę/ udało się wytrwać ;)






piernikowa choinka:)

Mikołaj był hojny w tym roku:-)



 

mój siostrzeniec Kamilek:-)


siostra Marta:)


Moja mama też bawiła się w fotografa w te święta:-)

Mikołaj wiedział czym mnie obdarować w tym roku:)


Mam nadzieję, że miło spędziliście te święta:-)

Podziel się:

JOIN CONVERSATION

4 komentarzy:

  1. prześliczne zdjęcia. Jeśli możesz, powiedz, jak zrobiłaś taki banner na bloga? w jakim programie? :) z góry dziękuję za odpowiedź!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham te zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń